Verkkokaupan tuotteiden myynnistä vastaa Oy Tritanium Finland Ltd (Y-tunnus 2577173-3). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Toimitamme tuotteita ainoastaan täysi-ikäisille. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupastamme osoitteessa www.tritaniumstore.fi. Kaikki tilaukset vahvistetaan automaattisesti sähköpostilla, jossa on linkki käyttäjäkohtaiselle tilausseuranta-sivulle. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää oikean sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Kampanjakoodia kysytään ostoskorin / kassasivun oikeassa laidassa. Koodin syöttämisen ja tallentamisen jälkeen järjestelmä laskee automaattisesti alennuksen hintoihin.
Tuotteet ja mahdolliset toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Maksaminen tapahtuu Checkout Finland Oy:n (2196606-6) Checkout-maksutavoilla tai PayPal -maksupalvelulla. Verkkokaupassa käytössä olevat maksutavat:
Urheilu- ja kompressiotekstiilien osalta toimitus on ilmainen kaikkialle Suomeen, tästä johtuen emme toimita kaikkia tuotteita niiden alkuperäispakkauksien kanssa. Jos haluat ehdottomasti mukaan tuotteen alkuperäispakkauksen, valitse toimitustavaksi “Paketti” (hinta 5,90 €).
Myös tuotteiden nouto onnistuu sopimuksen mukaan yrityksen toimipisteestä. Valitsemalla toimitustavaksi “Nouto toimipisteestä”, voit itse noutaa tilaamasi tuotteet toimipaikastamme sovitusti. Sovi aina noudosta etukäteen soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 044 7777 501 tai 044 2316 120.
Postitamme tuotteita lähes jokaisena arkipäivänä, joten tehdyt tilaukset toimitetaan lähes poikkeuksetta 1-2 arkipäivän sisällä.
Tehtyä tilausta voi seurata tilausseuranta-sivujen kautta. Tilausvahvistuksen jälkeen asiakas saa sähköpostitse myös ajan tasalla olevat maksu- ja toimitusvahvistukset, joten tilauksen etenemisen seuraaminen on helppoa. Myös kuitin tulostaminen onnistuu tilausseuranta-sivun kautta.
Tuotteilla on pääsääntöisesti 14 päivän palautusoikeus lähetyksen vastaanottohetkestä alkaen. Kuluttajan on aina ja erikseen ilmoitettava tilauksen peruutuksesta myyjälle. Tilauksen peruutuksen voi ilmoittaa vapaamuotoisesti tällä lomakkeella tai soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 044 7777 501 tai 044 2316 120.
Mikäli kyseessä on tuotteen vaihto tai tuotteessa on selvä valmistusvirhe, emme peri käsittelykuluja palautuksen osalta. Muissa tapauksissa veloitamme 8,00 euron suuruisen käsittelykulun liittyen Postin ennalta maksettuun asiakaspalautusrahtiin. Kauppasumma vähennettynä mahdollisella käsittelykululla palautetaan asiakkaalle heti kun tuote on palautunut meille.
Palautettavan / vaihdettavan tuotteen tulee olla täysin alkuperäisessä kunnossa (valmistajan tuotelaput ym.), käyttämätön ja myyntikelpoinen. Jos tuote on otettu käyttöön, asiakas vastaa itse tuotteen arvon alentumisesta. Mikäli peruutat kaupan etkä ilmoita asiasta meille ohjeistetulla tavalla tai millään muullakaan tavalla ennen tuotteiden palautusta, niin tehty kauppa on sitova ja siitä suorittamasi maksu jää voimaan. Huomioithan, että alennus- ja poistotuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.
Ohjeet tuotepalautusta varten:
Asiakaspalautus
Tritanium Finland Ltd
Logistiikkatunnus: 639347
Mikäli olet tilausta tehdessäsi esim. epävarma tuotteen koosta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tilausta, näin säästymme turhilta palautuksilta ja käsittelykuluilta. Ulkomailta tehtyjen palautusten postikulut asiakas maksaa aina itse.
Yritysasiakkaat ovat velvollisia palauttamaan ja vaihtamaan verkkokaupasta tilatut tuotteet omalla kustannuksellaan toimitettuna Oy Tritanium Finland Oy:n toimipaikkaan asti (ei noudettavaksi Matkahuollosta tai Postista). Oy Tritanium Finland Oy:n kustannuksella palautetut kuljetukset veloitetaan tilaajalta.
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostilla info@tritaniumstore.fi tai puhelimitse asiakaspalveluumme (044 7777 501 tai 044 2316 120). Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Normaalista kulumisesta, tuotteen virheellisestä käytöstä tai hoito-ohjeiden laiminlyönnistä johtuvat ongelmat eivät oikeuta reklamoimiseen. Epäselvissä tapauksissa reklamoidut tuotteet toimitetaan valmistajalle, jolloin käsittely kestää yleensä useamman viikon. Mikäli kyseessä on selkeä valmistusvirhe, toimitamme korvaavan tuotteen välittömästi.
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme sekä sivujen muita tietoja. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Ostoskorisi on tyhjä